Nyheder

Er kunderne tilfredse?

Et af formålene med forsøg med flextømning er at undersøge, om det giver større kundetilfredshed at få tømt sin(e) affaldsbeholder(e), når behovet er der. Vi har derfor gennemført en kundetilfredshedsundersøgelse, hvor både de af jer, som gør brug af flextømning og de, som ikke gør, er blevet interviewet pr. telefon.

I sommerhusområderne har vi blandt andet spurgt ind til hvor ofte, sommerhuset er i brug, hvilket muligvis kan fortælle os noget om, hvem flextømning er mest interessant for – sommerhuse, der bliver udlejet kontra sommerhuse, der ”kun” bliver benyttet af ejerne.

Vi har en stor opgave foran os, hvor tallene skal bearbejdes, men det er spændende at få jeres mening om ordningen generelt, men også om selvbetjeningsløsningen, informationsstrømmen mv. Resultaterne vil være et vigtigt input i forhold til den endelige evaluering af forsøget, og vi vil gerne takke alle jer, som har brugt tid på at svare på vores spørgsmål.

Del siden:
Vent venligst...